Moje gotowanie Qurrito

22:57 www.luznestyle.pl 0 Comments

Qurrito

Od bardzo dawna mieliśmy ochotę na to pyszne danie z KFC, niestety jednak zostało wycofane z Menu tego lokalu..... ubolewam nad tym. Chciałam zrobić coś podobnego, oczywiście nigdy nie będzie to ta sama potrawa co w KFC nie mam oryginalnego sosu, panierki do kurczaka i sera, ale jakoś trzeba sobie radzić     i inspirować się. Do mojego Quritto potrzebujemy:
  • usmażone filety z kurczaka
  • sos barbecue
  • ser żółty (może być Hochland)
  • grzanki z chleba
  • opcjonalnie serek topiony
  • opakowanie tortilli
Filety z kurczaka robimy na taki sposób jaki chcemy, mój był panierowany w płatkach kukurydzianych.  Fileta musimy dość mocno roztłuc na cienki kawałek. Po usmażeniu  kurczaki kroimy w kostkę. Do zrobienia jednej porcji potrzebujemy dwóch placków tortilli. Smarujemy oba placki  sosem barbecue,  nakładamy na jeden placek ser żółty i troszkę  serka topionego, kładziemy kawałki kurczaka z grzankami, posypujemy ponownie serem i zamykamy drugim kawałkiem placka z sosem. Na patelni rozgrzewamy kroplę oleju, kładziemy tortillę ze składnikami, smażymy aż placek się zrumieni, obciążamy go podczas pieczenia ciężkim naczyniem, ja użyłam ciężkiego marmurowego moździerza, aby placki się skleiły.  Bierzemy duży talerz i ściągamy na niego placek aby się obrócił stroną usmażoną do góry (przykładamy talerz do patelni i obracamy), zsuwamy placek stroną nieusmażoną ponownie na patelnie  i zrumieniamy. GOTOWE SMACZNEGO!! Można  przepis zmodyfikować według uznania np: dodać jarzyny i warzywa, zmienić sos np na czosnkowy i też będzie pyszne. Zrobiłam już taką wersję wegetariańską bez mięsa z kapustą pekińską, pomidorami, ogórkiem marynowanym i zielonym, kukurydzą, papryką i cebulką.



     

0 comments:

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*