Moja mała małpeczka ;p

17:07 www.luznestyle.pl 0 Comments

Upały CD...
Jest już tak parno, że nawet psy nie wiedzą gdzie się schować bo jest im tak gorąco.
Mały leniuch kanapowy;p;p Na co dzień  mała torpeda, a tu taka grzeczna to wręcz nie do uwierzenia.
Czasem jak się rozciągnie na kanapie to ma pięć metrów ;p;p

Tisa jest ciężka do fotografowania, jak widzi aparat to od razu głowa w inną stronę, dlatego jak uda mi się uchwycić ją bez poruszenia to jestem mega zadowolona ;) Wasze piechy też nie lubią się fotografować?
  
Wygląda jak mróweczka w domu zachowuje się jak pluszak, można ją ściskać i tulić,  całować. Jak tylko wyjdzie na ogród, to włącza się chochlik;p
Do następnego Pozdrawiam;)

0 comments:

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*