Makaron z tuńczykiem

17:29 www.luznestyle.pl 0 Comments


Makaron z tuńczykiem bardzo szybki i prosty przepis


Często nie mam czasu na robienie wykwintnych dań, więc w lodówce mam produkty, które mogę szybko wykorzystać, a akurat nie mam ochoty stołować się w restauracjach. Jestem niesamowitą makaroniarką, uwielbiam różne sosy i dużo testuję. Ten jest dość pikantny, ale można sobie zrobić łagodną wersję, jak się nie lubi ostrego. Jeśli lubicie tuńczyka jest  to dobre połączenie z sosem pomidorowym.
Składniki do sosu:
  1. Puszka pomidorów;
  2. 2 małe puszki tuńczyka w sosie własnym lub jedna duża;
  3. Trochę kukurydzy;
  4. Trochę oliwek czarnych i zielonych (można również dodać kapary);
  5. Pół papryczki piri piri lub chilii;
  6. Przyprawy: pietruszka, oregano, sól, pieprz, cukier (dodaję go dość sporo gdyż lubię słodszy smak sosu);
  7. Trochę startego parmezanu (najlepiej podzielić go na pół);
  8. Makaron rodzaj wg uznania;
  9. Łyżka koncentratu pomidorowego;
  10. 2 małe ząbki czosnku;
  11. Trochę cebuli pokrojonej w grubą kostkę;
Przygotowanie:
Ugotować makaron. Otworzyć puszkę z tuńczykiem i odsączyć z sosu. Rozgrzać oliwę wrzucić cebulę lekko zeszklić, dodać czosnek i ostrą papryczkę, wrzucić tuńczyka, smażyć chwilkę, po czym dodać  pomidory z puszki (można wcześniej zblendować pomidory na gładką pastę), odparować lekko sos, dodać koncentrat. Odparować sos doprawić, dodać oliwki, kukurydzę  i parmezan, gotować jeszcze chwilkę, na koniec dodać makaron i wymieszać dokładnie z sosem, posypać parmezanem. Smacznego!!


Mam nadzieje, że Wam spasuje ten przepis.
Pozdrawiam Maya!

0 comments:

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*