Wyróżnienie Dzięki!

11:05 www.luznestyle.pl 9 Comments

Witajcie! :)

Mój blog został wyróżniony przez blog http://krotkie-westchnienia.blogspot.com/. Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i komentujesz, najbardziej jednak dziękuję Ci za życzliwe uwagi, dotyczące sprawności działania Bloggera, o których nie miałabym pojęcia, :*:*
Nie mam ostatnio zbyt dużo czasu na pisanie,ale na na tę zabawę, znajdę chwilkę. 

Zasady zabawy:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Zadane pytania:
1.Dlaczego założyłaś bloga?- Gdyż lubię fotografować, mam dużo do pokazania i chciałam się tym podzielić z innymi, poza tym następnym argumentem jest poznawanie ludzi.
W towarzystwie jakich ludzi czujesz się dobrze, a od jakich starasz się uciekać? Dobrze czuję się z ludźmi od których mogę się czegoś nauczyć, którzy mnie inspirują i motywują do działań. Uciekam od ludzi leniwych, agresywnych i niekonsekwentnych, w ogóle uciekam od takich którzy mnie nie lubią.
Nocny marek czy ranny skowronek? Zdecydowanie nocny marek, mam problemy z zasypianiem, choć ostatnio dużo się dzieje i śpię jak niemowlę ;)
Idealny poranek. Z moim ukochanym mężczyzną przy kawie i dotulonym do mnie jak co rano psiakiem.
Realistka czy marzycielka? Myślę, że i jedno i drugie, lubię marzyć, ale też i czasem przestaję bo to nie ma sensu ;p
Kawa czy herbata? Herbata biała lub z pigwy pycha!!
Film lub ksiazka, do ktorej ciagle wracasz i dlaczego wlasnie ten/ta? Filmów jest sporo które lubię, np Avangers, Sherlock Holmes 1i 2 cz., Iron Man też obie części i wiele innych.  Wracam do nich bo podoba mi się fabuła i efekty, oraz inteligencja . Ksiąka Lustrzanki cyfrowe,Poradnik eksperta,  Podręcznik Projektowania Architektonicznego. 
Czy przejmujesz sie krytka swojej osoby? Nie jeśli są to bzdury, ale czasem  krytyka potrafi mnie zmienić, jeśli jest szczera i w dobrej intencji. 
Czy wierzysz w przyjazn miedzy mezczyzna a kobieta? Nie, zawsze obracałam się w towarzystwie dużej ilości facetów, ja chciałam się tylko przyjaźnić a oni już nie, więc nie wierze. 
Kobieta - autorytet. Kto Ci imponuje? Moja Mama, jest osobą ciepłą pełną miłości, cierpliwą i potrafi się poświęcać bezinteresownie, zawsze we mnie wierzy, kocham Ją najbardziej na świecie.
Jakie jest Twoje życiowe motto? Chwytaj momenty życia i ciesz się chwilą bo nie wiesz czy to nie Twoja ostatnia. Szanuj przyrodę, siebie i innych. 

Zapraszam do zabawy:

Moje pytania nie zbyt ambitnie bo nie mam czasu na wymyślane są skopiowane ;p:
1.Makijaż na co dzień czy od "święta"?
2.Ryż czy ziemniaki?
3.Szpilki czy płaskie obcasy?
4.Odpoczynek na kanapie czy aktywnie?
5.Najważniejsze w życiu dla Ciebie jest?
6.Słodycze czy owoce/warzywa?
7.Kosmetyk bez którego nie wyobrażam sobie dnia to?
8. Lubisz swoją obecna pracę/zajęcie czy szukasz zmian?
9.Jakie miejsce na Ziemi chciałabyś odwiedzić?
10.Bezludna wyspa czy miejska dżungla?
11.Co daje Ci prowadzenie Bloga?

Dzięki za spędzoną chwilę do usłyszenia ;)

9 komentarzy:

  1. haha dzięki ! znaję chwilę to się pobawię ;) buziaki i miłego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za otagowanie :) Podoba mi się Twoje motto życiowe - lubię myślenie tego typu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kochana :* Postaram się znaleźć chwilkę w weekend i odpowiedzieć na Twoje pytania, które mi się bardzo spodobały :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za otagowanie:) Odpowiadam na pytania:
    1.Makijaż na co dzień czy od "święta"? - na co dzień
    2.Ryż czy ziemniaki? - ryż
    3.Szpilki czy płaskie obcasy? - szpilki
    4.Odpoczynek na kanapie czy aktywnie? - różnie
    5.Najważniejsze w życiu dla Ciebie jest? - moja córka
    6.Słodycze czy owoce/warzywa? - słodycze, ale jem warzywa;)
    7.Kosmetyk bez którego nie wyobrażam sobie dnia to? - krem do rąk
    8. Lubisz swoją obecna pracę/zajęcie czy szukasz zmian? - szukam zmian
    9.Jakie miejsce na Ziemi chciałabyś odwiedzić? - Hiszpanię i Portugalię
    10.Bezludna wyspa czy miejska dżungla? - różnie, zależy od nastroju
    11.Co daje Ci prowadzenie Bloga? - satysfakcję

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki serdeczne za otagowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! W koncu sie wyswietlasz w blogrollu! Juz nie musze skakac po linkach zeby do Ciebie zajrzec. Troche to potrwalo, ale w koncu dziala.

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*