Pastel Make-up

15:53 Luźne Style 26 Comments

Ostatnio chodziły za mną kolory pastelowe, myślę że do zimowej pory roku również pasują. Taki makijaż będzie pięknie wyglądał do niebieskich oczu podkreśli ich kolor. Makijaż wykonałam paletą z Sephory, którą już znacie ze wcześniejszego posta. Muszę nią robić makijaże bo jest tych cieni duużo a po co mają się zmarnować. Więc postanowiłam Was katować makijażami;p;p
Ten makijaż lubię bo prawie w całości jest wykonany matowymi cieniami. Jak już zauważyłyście bardzo mocno podkreślam kości policzkowe, bo tak lubię inaczej wydaje mi się że moja twarz jest bez wyrazu.
A Wy jakie makijaże preferujecie zimą, czy jest Wam to kompletnie obojętne?
Pozdrawiam i do następnego Tymczasem!

26 komentarzy:

  1. Jeju jaki piękny kolorowy makijaż! zrobiłam "rybkę" z wrażenia :) kocham takie makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo dziewczęco i delikatnie w tym makijażu. Ja zima noszę podobny makijaż jak latem, po prostu w tych kolorach, które mi najbardziej pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie od nastroju w danym dniu to zależy;)

      Usuń
  3. W komentarzach pod Twoimi makijażami nie można być oryginalnym! :)
    PRZEPIĘKNY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*:* hehe a jednak Twój jest bardzo oryginalny ;)

      Usuń
  4. Piekne sa Twoje makijaze. Choc za pastelami nie przepadam to ten zrobil na mnie ogromne wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Sama nie potrafię cudować z makijażem, więc chociaż oczy nacieszę Twoimi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia czemu nie mogę wejśc na Twój blog jest napisane, że masz zainfekowane złośliwe oprogramowanie ;//

      Usuń
  6. Piękny makijaż - trochę kolorowego lata w środku zimy :) Jeżeli chodzi o mnie, to ostatnio tylko brązy.... najlepiej mi w nich :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię brązy, na takie kolorowe szaleństwa pozwalam sobie tylko jak jest słonko nie wiem czemu, a jak jest szaro to właśnie stonowane kolorki.

      Usuń
  7. piękny, zgadzam się z dziewczynami, powiało latem i ciepłem:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, cieplutko się zrobiło, mimo padającego śnieżku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny wspaniały makijaż, jestem pod wrażeniem... ach uwielbiam Twoje zdjęcia i makijaże.
    Ja teraz raczej rzadko się maluję, jedynie na jakieś wyjście, ale nie są to takie piękne cudeńka jak u Ciebie. Ja zazwyczaj używam jednego kolorku, lub ewentualnie dwa.... jakoś nie umiem tak pięknie tego wszystkiego łączyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie:D i bardzo optymistycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ... WIOSNA, WIOSNA ,WIOSNA ACH TO TY...:) - Marek Grechuta - "Wiosna, ach to ty"

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygrałaś w naszym konkursie. Potrzebujemy Twojego adresu, żeby sponsor mógł wygrac nagrodę. Pisalam tez na maila ale cisza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Jupii ;)), cisza bo nie było mnie cały dzień w domu.
      Buziaczki

      Usuń
  13. Jejku jak ślicznie!! Niesamowicie mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie, ja też lubię pastele :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnee kolory ach fajny heh :) niespotykane :)
    Zapraszam CIę serdecznie na rozdanie będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak najbardziej takie kolorki na zime:D bardzo mi sie podoba taki makijaz;)
    -Martuszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny makijaz , zakochalam sie w nim ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny !
    Ja wciąż się uczę i podziwiam takie zdolne osoby jak Ty :*

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*