Skórzana elegancja

20:29 www.luznestyle.pl 44 Comments

Witajcie Kochani! Zużywam dość smutną tendencję. Głównie na myśli mam sztukę dyskusji i konwersacji. Będąc w towarzystwie nie potrafimy się zachowywać. Strasznie się przekrzykujemy wzajemnie, nie wysłuchując co mają do powiedzenia inni. W towarzystwie panuje zasada kto ma mocniejszy głos ten wygrywa co chcę powiedzieć! Siłą rzeczy osoby spokojne i ciche przez całą debatę siedzą w milczeniu nie dopuszczone do słowa. Może one też mają coś ciekawego i mądrego do powiedzenia? Nie jesteśmy tym zainteresowani, bo "MY" chcemy być najmądrzejsi i chcemy znajdować się w centrum uwagi.
 Strasznie mnie to irytuje.  Zachowania te są dla mnie niekulturalne i świadczą o rozmówcy. Taka osoba jest w moich oczach egoistą.
Mój głos jest bardzo mocny i donośny, jednak nie mam ochoty krzyczeć. Przebywając z ludźmi w miejscu neutralnym można by się spodziewać spokojnej i ciekawej atmosfery, jednak nie zawsze taka jest. Nie jesteśmy  na stadionie czy też koncercie, czy na prawdę musimy tak mocno akcentować swoje "JA"?!!
Wielki chaos zaczyna się robić gdy do głosu dochodzą jeszcze inne silne głosy. Wtedy już słyszymy tylko jak "bęben pralki wiruje". Nie słychać już poszczególnych głosów, tylko wszystkie przenikają się wzajemnie. Jedno co mam ochotę wtedy zrobić to wyjść, lub wziąć pilota i ściszyć decybele.
Kulturalnie również było by wysłuchać kogoś do końca, bądź też nie wchodzić mu w zdanie. 

Dobór tematów i słów dyskusji również nie jest naszą najmocniejszą stroną.  Każdy człowiek jest inny i ma prawo mieć "swoje" zdanie. Rzucamy temat rozmowy i myślimy, że nasze zadanie jest najlepsze, najmądrzejsze i najsłuszniejsze. Zgadzanie się bądź też nie, nie koniecznie musi oznaczać od razu kłótnie, choć w przypadku większych posiedzeń ma to zazwyczaj miejsce. Wybierając pewne tematy musimy się liczyć z tym, iż stąpamy po cienkiej warstwie lodu. Czemu na siłę chcemy zmienić myślenie innych i przeciągnąć ich przekonania na własne.  Może inne poglądy też są słuszne dla każdego człowieka indywidualnie. Czy nie wystarczy tylko wygłosić własnego zdania, bez głębszych podtekstów.
Późniejszym następstwem są obrazy, niechęć oraz pozostaje wielki niesmak. Różnice w zdaniach mogą mieć bardzo przykre konsekwencje. 

Powinniśmy zrobić rachunek sumienia jacy jesteśmy? Czy potrafimy dzielić się przestrzenią z innymi? Dopuszczamy innych do głosu? Czy bez krzyczenia w ogóle można rozmawiać? Czy bez przeklinania rozmowa jest gorsza? Czy Dzieci i ryby tak na prawdę głosu nie mają, dlaczego?
Jedno jest pewne ludzi ciężko jest zmienić, nawet jeśli mamy słuszność, nikt nas nie słucha. Słyszy, ale nie słucha ;)













Czy Wy również jesteście obserwatorami życia i zdarzeń? W moim doświadczeniu im większe skupisko ludzi tym większy chaos. Zderzenie charakterów i poglądów nie zawsze dobrze się kończy, a szkoda bo od każdego nowo spotkanego człowieka możemy się czegoś nauczyć.
Trzymajcie się i do usłyszenia!
Pozdrawiam:

PODPIS

Follow on Bloglovin

44 komentarze:

  1. Pięknie napisałaś Majeczko, słyszą, ale nie słuchają, ja wolę unikać towarzystwa osób mi mało znanych, lubię " swoje " grono znajomych, gdzie każdy może wyrazić siebie i swoje poglądy bez " walki " o głos, bez agresji, na spokojnie, z humorem bądź też na poważnie - zawsze słucham bardzo uważnie ;)
    Pięknie wyglądasz, sukienka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie gustuję w takich skórzanych rzeczach, ale Ty wyglądasz w niej świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam to, co Ty.. Teraz rzadko kiedy już można mówić, że coś jest dyskusją, bo to nie jest jakiś racjonalny argument za argument, tylko są wycieczki personalne, obrażanie drugiej osoby i brak tolerancji dla kogoś kto myśli coś innego..
    Wyglądasz zjawiskowo!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem twój punkt widzenia iż posiadam dokładnie taki sam. Nie lubię większych imprez...gdzie ludzie krzyczą, tak naprawdę nie rozumieją siebie wzajemnie.
    Niestety ludzi nie da się zmienić, wolę stać z boku i obserwować bieg- czasem fajne rzeczy się dzieją;-) chociaż nie za bardzo chciałabym być wtedy w centrum zainteresowania:-)

    Sukienka cudowna, leży na tobie jakby była szyta pod twoja figurę. Jestes bardzo zgrabna i masz boskie wcięcie w talii!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wyglądasz w tej stylizacji przecudnie:)
    Buty - jestem pod wrażeniem... :D
    A ludzi Kochana nie zmienimy... każdy krzyczy ... jeden głośniej, inny ciszej... taka natura:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta sukienka sexy ale z lekkim pazurem ;)
    Butki też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam u Ciebie na blogu coś skomentować, ale nie potrafię nic znaleść ;p nawet pola do komentowania ;(

      Usuń
  8. o kochana! Mając taką figurę to tylko takie kiecki! :)) ślicznie wyglądasz. Ja mam to szczęście w życiu, że lubię gadać, ale też potrafię słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze bo zawsze masz coś ciekawego do powiedzenia, zdolność słuchania innych jest wielką zaletą.
      Najbardziej liczy się sztuka konwersacji a nie monologu ;)

      Usuń
  9. Zaczne od zdjęć i stylizacji, które są świetne:)
    Co do ludzi i ich zachowań w rozmowach towarzyskich to ja tez strasznie nie lubie jak ktos wywyzsza sie ponad innych i uwaza, ze jego zdanie jest najwazniejsze...ja akurat naleze do tych sluchaczy, rzadko cos dokladam od siebie, bo stwierdzam, ze i tak znajdzie sie zaraz ktos kto przycmi to co ja powiedzialam, wiec rezygnuje...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyśmy były razem w gronie takim o jakim piszę, to z pewnościom byłabyś pierwszą osobą do której bym się odezwała. Uważam że osoby które mało mówią są najlepszymi kompanami rozmów. Mają bardzo mądre poglądy, są przede wszystkim kulturalne i nie przerywają innym ;)

      Usuń
  10. sexy sukienka :)

    Masz racje rzeczywiście tak jest towarzystwie chyba teraz mniej ludzi chce słuchać tylko być słuchanym. Poza tym nawet ten co zawsze słucha kiedyś też chce coś powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko szkoda że ważniaki widzą tylko siebie w rozmowie i nie ciekawi ich co chcą powiedzieć inni. Ja bardzo lubię słuchać co ludzie mają do powiedzenia. Chętnie sama też uczę się od innych.

      Usuń
    2. Jeszcze gorzej jak ktoś Ci na siłę narzuca swoją racje. Nie rozumie, że ktoś ma prawo do innego zdania

      Usuń
    3. Właśnie ja tak często mam, że starają się mnie na siłę do czegoś przekonać. Nie cierpię takiego nie szanowania czyjegoś zdania.

      Usuń
  11. Ludzi są dziwni jak piszesz, nie lubię takich co się wywyższają swoją gadaniną itd.odnoszę wrażenie że robią koło siebie wile chaosu, a nic do rozmowy nie wnoszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też odnoszę wrażenie że w gruncie rzeczy rozmowy są o niczym zwłaszcza prowadzone przez mądrali xD

      Usuń
  12. No tak masz rację lecz to nigdy nie zmieni świata. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety mój post nie zmieni świata, ale cieszę się że mogę szczerze napisać co myślę o różnych sprawach i póki co nikt mi tego nie zabroni.

      Usuń
  13. śliczny zestaw,piękna sukienka !!!! cudowna figurA!!!
    zapraszam do mnie w wolnej chwili ,jeśli blog się spodoba zapraszam do obserwujących ,na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastycznie wyglądasz kochana :* masz świetnego bloga, obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję Ci bardzo :)
    to teraz ja czekam na posta z Psiakami :))
    pozdrawiam i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dość trudno teraz o spacery bo moja biedna Tisunia będzie miała operacje na łękotkę, więc dłuższe spacery będą wykluczone. Aż się boję bo to już 2 operacja tym razem druga noga ;(

      Usuń
  16. Niestety masz rację. Też zauważyłam, że ludzie nie potrafią już słuchać, tylko mówić. Przekrzykują się nawzajem i nie pozwalają prowadzić dyskusji innym.
    Natomiast jeśli chodzi o stylizację , to w sukience się zakochałam! <3 wyglądasz fantastycznie.
    obserwujemy? Ja już:) www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Skóra mega sexi!♡
    cudownie.
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny zestaw, sukienka jest cudowna, na prawdę. Jesteś mega fotogeniczna:))

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz niesamowicie:D!!!!!

    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawa ta sukienka i zdjecia jak na okladke czasopisma - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka rewelacja!! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne buty! Bardzo ładny zestaw :)
    Zapraszam na konkurs DASH44
    http://mildclouds.blogspot.com/2013/09/urodzione-niespodzianki-1-konkurs-dash44.html
    i wiele innych...

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja, sukienka jest idealna! Podoba mi się Twój blogi jego dopracowany styl :)
    Obserwujemy? :)
    http://miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wow nice dress! looks perfect on you !
    Maybe we follow each other !?
    If yes , let me know if you follow me :) I´ll follow back ;)

    Greetings & happy sunday!

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda, niektórym przydałaby się porządna lekcja dobrego wychowania... wyglądasz przepięknie, do twarzy Ci w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz w tej skórzanej sukience - elegancko i seksownie jednocześnie :)

    Ja jestem osobą, która nie znosi zbyt dużej ilości chaosu wokół siebie ( no, nie licząc tego, iż jestem straszną bałaganiarą ;) ). Dlatego niekiedy bardzo irytuje mnie jak ktokolwiek krzyczy w moim towarzystwie, próbuje wmówić mi pewne rzeczy, nie słuchając przy tym co ja mam do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  27. jej ale Ci w tym ładnie:) cudowna sukienka,:)
    ps. z chęcią zostanę na dłużej, obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  28. I love love your outfit! You look gorgeous :-)xx

    Would love for you to check out my blog:

    www.TheOwlsVision.com

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*