Spacerujmy jak najczęściej!

20:15 www.luznestyle.pl 16 Comments

Hej Kochani!Czasem mały spacer potrafi mnie znacznie poprawić humor. Jestem ogromną fanką długich marszów z psami, tym razem był krótszy niż zwykle, żeby nie męczyć jeszcze Kluski.W otoczeniu przyrody człowiek nie myśli tyle o problemach. Uwielbiam nasze długie rozmowy, nawet po 13 latach bycia razem potrafimy "gadać" przez długie godziny. Polecam Wam wybrać się z partnerem, lub osobą bliską przy okazji możemy się dotlenić, więc też nasze zdrowie na tym zyskuje.Taka mała terapia, w której psychologiem stajemy się my lub nasz słuchacz. Należny wybrać miejsce, w którym będziemy się dobrze czuli, mnie dodatkowo rozbawiają psy i ich figle. Dookoła zieleń pokryta szronem, rzeka i kaczki ;) TO JEST TO!!
 Gdy mam przy sobie Fotografa i dwa łobuzy nie sposób się nie cieszyć;) Ostatnio jest dość nie przyjemnie i bardzo zimno. W końcu dzień słoneczny i nie depresyjny.
Każdy dzień gdy wyjdzie słońce napawa mnie optymizmem i nadzieją, że jutro będzie lepszy dzień.
Chętnie bym się przeprowadziła w takie miejsce na ziemi w którym słońca nie brakuje. U nas ostatnio przez cały tydzień było szaro, ponuro i depresyjnie, co dodatkowo pogłębiło zły stan psychiczny.
Żałuje tylko, że nie zawsze mam czas na taką odskocznię. Oczywiście cieszę się tym że w ogóle mam gdzie i z kim się wybrać. Choć grafik napięty, to ta mała luka wypełniona owym spacerem jest dla mnie bardzo cenna.
Klusia była bardzo szczęśliwa, to jej pierwszy dłuższy spacer w innym miejscu. Ciągle podgryzała Tisę. Jestem bardzo zadowolona że się tak dogadują, byle tak dalej.



Spacer sprawia, że humor mam zdecydowanie lepszy i znowu się śmieje. Po ostatnich zdarzeniach to chyba był pierwszy taki na prawdę radosny dzień. 




Jeśli zamierzacie kupić buty emu Ukala lub UGG to gorąco Wam polecam. Kożuszek z merynosa cudownie grzeje, mnie wiecznie marzną palce u nóg i mam je lodowate. W tych butach mam ciepłe stopy, są niesamowicie wygodne. Może nie wyglądają zbyt elegancko, jednak są bardzo funkcjonalne.  

P.S. Postanowiliśmy zrobić stronkę poświęconą naszym psom( może w przyszłości i innym też) jest jeszcze w fazie raczkującej. Zdjęcia szczeniaka są mega radosne i wprawiają w dobry nastrój. Pomyśleliśmy, że taka strona nam się przyda gdy będziemy sobie chcieli polepszyć humor, może Wam się również przyda. Jeśli chcecie się troszkę pośmiać zapraszam na stronę KLUSKOWE
Pozdrawiam!
PODPIS
Follow on Bloglovin

16 komentarzy:

  1. Słodkie psiaki :)
    A tutaj moja odpowiedź na temat maski liss unlimited, jeżeli potrzebujesz czegoś treściwego, to sprawdzi się bardziej niz absolut repair, musiałaś chyba nie doczytać, bo jest gęstym, zbitym masłem - tak pisałam w poście :)
    Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również uwielbiam spacery z moimi psiakami, które mimo tego, że są małe potrafią naprawdę niezłą drogę przejść :) świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie jak zawsze wyglądasz i te cudne różowe butki! a Twój nowy mały przyjaciel jest przekochany, duży też, ale tego już znam , a maleństwo kojarzy mi się z moim już 8 letnim Labciem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że stworzyliście stronę, widać po waszych psiakach jakie są dzięki Wam szczęśliwe, miłość:)) najlepsze zdjęcie, gdzie trzymasz szkraba na rączkach ;)) - ta pierwsze fota mistrz;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Spacer to najbezpieczniejszy i najlepszy "sport" dla ciała. Buty nieważne, że nieeleganckie, są śliczne;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo jak Ty. Jak tylko słonko wyjdzie dostaję mega dawkę pozytywnej energii i takiego jakiegoś powera:) Spacerować uwielbiam i zmuszam się do tego nawet w szarugę dla zdrowia i kondycji;)
    Pięknie wyglądałaś na tym spacerku. Mam nadzieję że kiedyś spotkamy się w jakimś ciepłym i słonecznym rejonie:) Marzy mi się Tajlandia i okolice:) Ale Barceloną też bym nie pogardziła.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz zachwycająco!!!piękny zestaw!!!pozdrawiam Cie serdecznie i życzę słonecznych dni!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja. Jaki to kolor EMU? Bardzo mi się podobają. Gdzie kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie spacer z psem, to najlepsze co może się wydarzyć! :) uwielbiam! Śliczna Ty i te Twoje psiaczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, różowe buciki super wyglądają!
    Pozdrawiam ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mayu pięknie wyglądasz, świetna kurtka! a pieski przeurocze szczególnie ten z białym brzuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej jak ślicznie:) Bardzo fajne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kluseczka urocza! A takie spacery faktycznie dobrze robią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maya, wieki mnie tu nie było... wstyd mi!
    postaram się nadrobić :)
    śliczną masz kurteczkę Mayu, a te różowe emu są po prostu przesłodkie :)
    no i świetne psy, życzę Wam udanych i długich spacerów :)

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*