Dekatyzowana sukienka

18:43 Luźne Style 38 Comments

Hej! Bardzo nie lubię kupować na internecie rzeczy nie zgodnych z opisem. Jakiś czas temu kupiłam sukienkę w rozmiarze "M" sklep podawał wymiary jak dla rozmiaru "S". Co przyszło? Sukienka 3 rozmiary za duża!!! Jak ją założyłam, to dosłownie się utopiłam.
Zawsze jest opcja odesłania, ale ten konkretny model bardzo mi się podobał i postanowiłam ją zatrzymać i poprzerabiać. Oczywiście nie sama. Mam zaprzyjaźnioną osobę, która fachowo mi wszystko poskracała, porozpruwała i bardzo cierpliwie zszywała kawałek po kawałku. Pani Zosiu zrobiła to Pani perfekcyjnie :* Pierwotnie sukienka ma bufki, za którymi nie przepadam, Pani Zosia rozpruła rękawy i się ich pozbyła ;)
Sukienka była za długa, za szeroka, dekolt sięgał mi prawie do brzucha ;p no dosłownie wszystko było nie tak. Na obrazku w sklepie internetowym wszystko pięknie, ładnie wyglądało na dopasowane, a sklep tak ocyganił rozmiarówkę i bardzo mnie rozczarował.
Sukienka teraz jest fajna bo jest na luzie, taka troszkę sportowa. Lubię w niej tą szeroką gumkę w pasie, która wyszczupla, no i oczywiście kolor. Po przeróbce fason jest lekko opięty, ale nie ściska mnie nigdzie.  Osobiście przepadam za szarościami w połączeniu z odcieniami  niebieskiego. Do tego wszystkiego założyłam bardzo ciepłe rajstopy, czapkę którą sama zrobiłam i kurtkę,  u nas już się strasznie zimno zrobiło brrr. Swoją droga rajstopy lepiej się sprawdzają na zimną pogodę niż spodnie.
Mam nadzieje, że Wam się spodoba połączenie lekko sportowego stylu z wysokimi szpilami.









Nie podam Wam nazwy sklepu, bo nie chcę robić reklamy bo nie polecam. W gruncie rzeczy uważam że to co sprzedali to oszustwo.  Cieszę się tą sukienką tylko i wyłącznie dla tego, że została przerobiona i jakby uszyta od nowa. 
Pozdrawiam:
PODPIS
Follow on Bloglovin

38 komentarzy:

  1. perfect sessionbeautiful colours of the fall

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kurtka już wiekowa, ale tak mam, że chomikuje ciuchy i ciężko mi się z nimi rozstać ;)

      Usuń
  3. czapa super!

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka po przeróbce wygląda bardzo ładnie. Cała stylizacja jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z efektu, jedyne czego żałuję to to że nie pstryknęłam fotki przed przeróbką i po.

      Usuń
  5. Ty po prostu we wszystkim wyglądasz świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sukienka ale mnie bardziej podobają się buty:)no i czapka też i rajstopy i .. i.. i.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wouwwwww great pictures and what a beautiful women you are!
    I'm totally in love with your boots :-))))

    Kiss from Swiss,
    Kira

    schuhRei.ch

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie, te rajstopki chwaliłam już wcześniej :) I podziwiam Cię, że możesz chodzić w takich wysokaśnych butkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle jak wygląda, mają platformę więc nie są aż tak bardzo niewygodne

      Usuń
  9. Przepiękna ta sukienka <3 Idealne buty <3

    http://luxwell.blogspot.com/2014/12/strange-habits-makeup.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz super!! Wszystko mi sie podoba:) Z tymi zakupami przez internet tak juz jest. Czasem zachwyt a innym razem katastrofa totalna. Ja staram sie przed zakupem znalezc opinie o danym sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już w tym sklepie kupowałam ciuchy i były super, a tu taka kaszana ;//

      Usuń
  11. Świetny zestaw. Buty mega. Wszystko mi się podoba, wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładniutka sukienka :)
    I cudne buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze mieć taką krawcową - cudotwórcę, co wszystko potrafi dopasować. Sukienka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your outfit so much. Beautifully styled & would you like to follow each other on GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep in touch!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Followed you back!


      X
      http://subhamrai.blogspot.in/

      Usuń
  15. Those pictures are so beautiful <3 Amazing work!
    I am following you now, please follow back if you like my blog too :)

    Have a nice day!
    Aimie from Channel Of Creation

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a lovely outfit, I love it <3

    http://tanitaweith.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/TanitaWeith

    OdpowiedzUsuń
  17. My partner and I absolutely love your blog and find
    almost all of your post's to be just what I'm looking for.
    Do you offer guest writers to write content available for you?
    I wouldn't mind writing a post or elaborating on a number of the subjects
    you write related to here. Again, awesome website!

    Feel free to visit my weblog; logo registration process

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You for the kind words, I invite you again ;*

      Usuń
  18. Piękna suknia! Nie wiem, jak wyglądała przed przeróbką, ale po efekt jest niesamowity! Też taką chcę :) Wyglądasz w niej po protu ślicznie, juz nawet nie wspomnę o reszcie, bo strasznie podobają mi się tez buty i kurtka. Swietnie dopasowalas tez rajstopy! Caly outfit rewelacja!
    Pozdrawiam

    http://missmoonlight-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Woah! I'm really loving the template/theme of this website.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's hard to get that
    "perfect balance" between usability and appearance. I must say that you've
    done a fantastic job with this. Additionally, the
    blog loads very fast for me on Opera. Exceptional
    Blog!

    Here is my site ... roll up printing dubai

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*