Baby Blue Buty Sportowe buty Candy Air Maxy

17:02 Luźne Style 8 Comments

Hej Kochani, nie miałam czasu żeby pisać postów. Jestem w ciąży i do tego sporo pracy miałam więc na bloga siłą rzeczy czasu nie było. Może uda mi się teraz więcej postów wrzucać, bo mam się oszczędzać takie zalecenia dostałam od lekarzy :)
W tym roku zakochałam się w pastelach w ubiorze i w pomieszczeniach. 
Przeglądając oferty sklepów obuwniczych natknęłam się na bardzo fajne butki sportowe w kolorach cukierkowych. Teraz w mojej szafie pojawiło się wiele rzeczy, które muszą być wygodne, ale jeśli do też do tego są ładne  to już jest sukces i szczęście.  
Udało się połączyć komfort, wygodę i wygląd. Teraz to najważniejsze! 
Buciki są niesamowicie leciutkie w stylu Air Max, będą pasowały do wielu moich stylizacji. 
Bardzo mi się w nich podoba to, że po założeniu jestem w nich ciut wyższa, butki "oddychają", noga się nie poci.  Poz tym kolorystyka i wytłoczone na nich malusieńkie serduszka mnie zauroczyły. 

rapter

rapter

rapter

rapter

rapter

rapter
 Pozdrawiam i nastepnego :*

8 komentarzy:

  1. Kochana przede wszystkim raz jeszcze gratuluję z całego serca ciąży <3 cieszę się razem z Tobą :) jestem ciekawa jak się czujesz, czy masz jakieś objawy typowo ciązowe i jak nastawienie psychiczne kochana :*
    Twoj mąż pewnie wniebowzięty :) ściskam całą Waszą trójkę <3 <3 <3
    Wyglądasz wspaniale, kwitnąco !!! W ogóle kobiety w ciąży mają w sobie taki blask i to coś zmienia się w twarzy, ze odrazu wiadomo, ze ich organizm przechodzi zmiany :)
    Świetne są te buty, bardzo mi się podobają no i te cudne kolory !!!!
    Fajnie by było, gdybyś od czasu do czasu napisała nam jak się czujesz kochana :***

    Dużo spokoju i miłości <3
    Buziaki :**
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Asieńko! Dziękuję, czuję się bardzo dobrze, zresztą całą ciążę czułam się świetnie. Nie miałam żadnych mdłości. Teraz weszłam w tryb odpoczynku i leżenia, bo lekarze mi nakazali, a mi bardzo zależy na tym żeby Dzidzia urodziła się w odpowiednim tygodniu. Teraz czekamy, jeszcze mamy parę wizyt kontrolnych i badań do wykonania, ale to na spokojnie ;)
      Dziękuję Ci bardzo za komentarz Kochana
      Trzymaj mocno za nas kciuki żeby było wszystko dobrze :*
      Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  2. Sama bym takich nie założyła, ale na kimś wyglądają super:) tak jak na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:*:* Widać, że promieniejesz szczęściem:* :*
    Świetne te butki, ostatnio również skusiłam się na cukierkowe buty chociaż w trochę mniej sportowym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają obłędnie! Wygodne w oczach nawet :D Też ostatnio kupiłam Air Maxy - ale mnie obtarły? ciekawe.. :D

    buziaki buziaki!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nic nie obtarło, ale może to kwestia anatomicznej budowy stopy, każdy ma jednak inną ;)

      Usuń
  5. Buty na Tobie wyglądają bardzo ładnie :) Gratuluję ciąży, dbaj o siebie i maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*