kredki do oczu, żel modelujący do brwi, cienie od INGRID

11:58 www.luznestyle.pl 2 Comments

 Dzisiaj kilka słów o testowanych produktach od Ingrid cieniach, kredkach do oczu żelu modelującym do brwi.

 Testowane kredki dostałam w kolorach: brązowym, czarnym i grafitowym. Kredki posiadają gumeczki do rozcierania.

Zapenienia producenta:

KREDKA DO OCZU SMOKY EFFECT INGRID
Kredka do oczu Smoky Effect INGRID o wyjątkowej formule zapewnia precyzyjną, łatwą aplikację i gwarantuje trwały makijaż przez wiele godzin. Dołączona gąbka umożliwia roztarcie kreski i uzyskanie efektu makijażu smoky eyes.
Sposób użycia: Malować kreskę wzdłuż górnej i dolnej linii

Czego oczekuję od kredek do oczu? żeby były miękkie, aby można było nimi łatwo malować. Niestety te kredki takie nie są. Oczywiście da się nimi malować,  posiadają gąbeczki do rozcierania, ale nie są to moi faworyci rynkowi. Przede wszystkim są za twarde dla mnie. Mam suchą skórę i ciężko mi się nimi maluje. Lepiej mi się sprawdzają do brwi, choć tu trzeba również ostrożnie, żeby nie przedobrzyć i nie namalować za ciemnych brwi.
Kolejnym minusem jest słaba widoczność na linii wodnej oczu oraz szybko z tej linii znika.

Jeśli chcecie uzyskać faktycznie efekt SMOKY to musicie poświęcić makijażowi więcej czasu.

 Jeszcze swatche:
Na rękach zdecydowanie lepiej się nimi maluje, na powiekach jest to niezbyt przyjemne.




Zdaniem producenta:
ŻEL DO MODELOWANIA BRWI EYEBROW MODELING GEL

Żel do modelowania Eyebrow Modeling Gel Ingrid podkreśla brwi oraz nadaje im perfekcyjny kształt, dzięki czemu w mgnieniu oka zyskują na gęstości i objętości. Szybkoschnąca, żelowa formuła optycznie zagęszcza włoski i wyrównuje ich kolor. Produkt dostępny w 3 odcieniach: jasnego brązu (dla blondynek i rudowłosych), ciemnego brązu (dla szatynek i brunetek) oraz w wersji transparentnej, wyłącznie do stylizacji brwi.

Moja wersja to ta transparentna do stylizowania. Produkt fajnie utrwala i dyscyplinuje brwi.


Zdaniem producenta:
CIENIE CASABLANCA INGRID
Cienie do powiek Casablanca INGRID o kremowej formule doskonale się aplikują i gwarantują długotrwały makijaż. Zawarte w składzie masło shea odżywia i regeneruje skórę powiek oraz poprawia jej elastyczność. Cztery intensywnie trwałe kolory w jednej kasetce, to gwarancja profesjonalnego makijaży smoky eyes.
Sposób użycia: Nanieść na powiekę za pomocą aplikatora lub pędzelka do cieni.

Cienie  ogólnie są ładne, ale na oku zlewają się ich kolory i po roztarciu nie widać kolorów. Jasny odcień szybko się ściera, na swatchach go słabo widać, pigmentacja słaba. Szkoda! Formuła nie jest kremowa, niestety, jest sypka i sucha.

Na swatchach odcień nr 1 słabo widać, choć wcale go mało nie nałożyłam

Tak się prezentują cienie, kredka-brązowa i czarna na oczach oraz szara na brwiach. Według mnie kredka nie nadaje się do linii wodnej oka, po pierwsze słabo ją kryje a po drugie szybko znika. Musiałam się nią sporo namachać żeby uzyskać taki efekt. W przypadku cieni słabo widać jasny odcień czyli 1 i trudno dostrzegalna jest 2-ka. Odcień zieleni i ciemnego brązu widoczny (czyli 3 i 4). 
Jeśli chodzi o tusz do rzęs który użyłam możecie poczytać o nim TUTAJ






2 komentarze:

  1. piękny makijaż, lubię takie chłodne, chętnie poznałabym te kredki

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*