Jesienny outfit

22:40 www.luznestyle.pl 26 Comments

Witajcie Kochani! Na jesieni mam zazwyczaj  dobry humor cieszę się z barw i zmieniającej się ciągle aury.  W tym roku jednak jest inaczej. Wyjątkowo źle przechodzę ten okres, mam wahania nastrojów, rozdrażnienie, dużo marudzę i jestem strasznie śpiąca. Zażywam antybiotyki, choruję. Chyba doskwiera mi brak słońca. Najgorzej znoszę brak aktywności fizycznej, więc w tym czasie muszę się odpowiednio odżywiać.  Za parę dni wracam na siłownię, już się nie mogę doczekać.
Z moich obserwacji wynika, że nie tylko ja źle znoszę ten czas. Ludzie się kłócą, mają skwaszone miny. 
Moja recepta na całe zło? Uśmiech!!! Zawsze jest czymś pozytywnym, czymś co rozświetla tak ponurą atmosferę. Przede wszystkim jest zaraźliwy i to jest dobre! :) Podaj dalej :) Będzie więcej optymizmu!
Od czasu do czasu jednak zdarza się słoneczko.  Więc trzeba być pozytywnie nastawionym do świata, bo inaczej zwariujemy. 

Tym razem mój outfit w barwach brown & blue. Bluzka z motywem zwierzęcym, skórzana kurtka, bo już zimno, blado niebieskie spodnie i szafirowe buty, dla kontrastu.











Mam nadzieje, że jesienny outfit Wam się spodobał.
Życzę Wam dużo zdrowia na tą niesforną jesienną  pogodę oraz dobrego nastawienia do siebie i otoczenia.


Przypominam Wam o KONKURSIE na moim BLOGU ;) Możecie wygrać butki takie jak moje.
Buziaczki :
PODPIS
Follow on Bloglovin

26 komentarzy:

  1. outfit jak zawsze jest dla mnie strzałem w 10tkę:) wyglądasz absolutnie świetnie :) życzę dużo zdrówka, szybkiego powrotu do formy i dużo uśmiechu w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Twojemu komentarzowi właśnie się rozweseliłam xD

      Usuń
  2. wyglądasz wspaniale!!!!!!!pozdrawiam Cię serdecznie :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! te buty genialnie ożywiają stylizację:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiscie zmienilabym buty na jakies inne ale reszta super :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście Te buty bardzo pasują więc bym ich nie zmieniła, dlatego je założyłam ;)))

      Usuń
  5. Buty sa niezirmskie :) kolor powala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie, a te buty? Cudowne ♥ Bardzo mi się podoba ta stylizacja. :3
    Obserwuję :) | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy ktoś Ci to już mówił, ale na tych zdjęciach wyglądasz jak Halinka Mlynkova:P jesteś niesamowicie do niej podobna:) a co do stylizacji to urzekły mnie buty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nikt mi o tym nie mówił ;p To pierwsze skojarzenie.

      Usuń
  8. Niestety podobnie znoszę w tym roku jesień :/
    Świetnie wyglądasz, ładnie Ci w panterce :)

    http://kasiadirtyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestawik :)
    Też uważam , że jesteś troszeczkę podobna do Halinki Młynkowej ;)
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana przepięknie wygladasz! Cudne szpilki :)) rewelacyjne połączenie z brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie się ubrałaś, obserwuję!
    julga-and-julczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna jesienna stylizacja. buciki sa idealne, motyw panterkowy - rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja Mayeczko, ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. na jednym ze zdjęc bardzo przypominasz z buźki joannę krupę, taka sama minka;)) mansini-obsession.blogspot.com pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe zdjęcia i wspaniała polska jesień!wspaniale!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz przepięknie!!! a butki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna stylizacja, bardzo fajny wygląd bloga :) Obserwuję i zapraszam :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo zdrówka życzę!!!
    I słoneczka- może choć troszkę poprawi humor:)
    Świetny zestawik , ogromne wrażenie zrobiły na mnie buciki!!!
    Wzięłam udział w Twoim konkursie jako pierwsza i wybrałam właśnie ten model- są śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz a te buty to moje marzenie, i torebka. :)

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*