PUPA Mascara Vamp! Extreme

14:01 www.luznestyle.pl 12 Comments

 Hej Kochani! Niedawno postanowiłam wziąć udział w konkursie do przetestowania mascary PUPA Mascara Vamp! Extreme i udało mi się ją wygrać ;) Baardzo się ucieszyłam, uwielbiam testować zwłaszcza to czego jeszcze nie miałam ;) ale już  to wiecie od dawna.

kilka słów od producenta:
Tusz do rzęs nadający efekt ekstremalnej objętości
Synergiczne połączenie bogatej, kremowej formuły i szczoteczki o innowacyjnym kształcie zapewnia zaskakującą i natychmiastową objętość rzęs. Formuła miękko osadza się na rzęsach i nie obciąża ich.
Wysoka koncentracja czystych, głęboko czarnych pigmentów – efekt atramentowo czarnych rzęs. Synergiczne działanie nadających strukturę wosków i żelowej fazy wodnej, która otula rzęsy kolorem i optycznie je pogrubia. W formule połączono dwa polimery najnowszej generacji, które tworzą miękki, elastyczny film na rzęsach dla długotrwałego efektu pogrubienia, bez grudek i osypywania.
Nie zawiera parabenów. Niskie ryzyko alergii. Testowana okulistyczne. Odpowiednia dla osób o wrażliwych oczach i noszących soczewki kontaktowe.


Kilka słów ode mnie:
Moje rzęsy są strasznie długie, a to zawdzięczam odżywce 4 long lashes. Często kupuję różne tusze do testowania, zazwyczaj zależy mi na efekcie pogrubionych rzęs, na długości specjalnie mi już nie zależy.  Wiele razy zawiodłam się na efekcie "pogrubienia" tuszy różnych marek. 
Po przetestowaniu mascary PUPA Vamp! Extreme moje rzęsy były na prawdę pogrubione, a do tego jeszcze wydłużone i to nie mało ;) Efekt bardzo mi się podoba. Tusz nie osypuje się, ma fajny głęboki odcień czerni. 
Szczoteczka sylikonowa, jest bardzo gruba,  dzięki temu świetnie możemy podwinąć nią rzęsy.  Uwielbiam taki efekt, czuje wtedy że moje oczy są "otwarte". Większy nacisk stawiam na oczy niż na usta, wolę mocny makijaż oka.
Nic mnie po nim nie uczula, zmywam go moją Biodermą normalnie, bez problemów. 
Można spokojnie tą maskarą uzyskać efekt WOW, zwłaszcza teraz kiedy jest karnawał. 

Podsumowując: tusz jest świetny! Bardzo zaskoczył mnie efekt, bo wiele marek obiecuje a szału nie ma. Tutaj jest mega WOW. 
Bez większego wysiłku i dodatkowych pociągnięć szczoteczką uzyskamy zamierzony efekt.  
Fajna wygodna, łatwa aplikacja.
Czy kupię ten produkt? TAK! moje rzęsy go kochają!

Efekt taki jak lubię: pogrubione i wydłużone mocno rzęsy!

Ocena: Daje mu 5/5
Cena: 69 zł
Dostępność: Douglas


Makijaż oka wykonałam w stylu VAMP! Moja propozycja to mocno podkreślone oko, w barwach śliwki i granatu. To zdecydowanie moje kolory na tegoroczny karnawał. Oczy muszą uwodzić i być wyraźne!
Dodatkowej pikanterii dodaje żakiet i biżuteria. Dwie wersje fryzury spiętej i "rozczochranej".
Wy zdecydujcie którą wolicie ;)
Który mężczyzna oprze się tak długim i spektakularnym rzęsom? 


a tutaj sprawozdanie z mojej pracy ;) jak Widzicie Kicia nie daje mi pracować!!! Wszędzie jest jej pełno!
Pozdrawiam i do następnego!

...a Wy jakie makijaże wykonujecie na imprezy?? Lubicie barwy  śliwki?

12 komentarzy:

  1. Piękny makijaż! Lubię śliwki na oczach,ale wiadomo,że nie każdemu pasuje.

    ____________________
    www.justynapolska.com
    fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Podoba mi się szczoteczka maskary.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu ale tapeta jaki ciemny podkład, ale oczy masz bajecznie pięknie wymalowane, extra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm tapety tyle co zawsze, nie dziwne że użyłam ciemnego podkładu skoro mam samoopalacz na sobie. Trudno żeby był jaśniejszy niż szyja 😉😄😁

      Usuń
  4. bardzo fajny efekt makijażu wyszedł i szczoteczka maskary też mnie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż rewelacja, u mnie silikonowe szczoteczki jakoś sie nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest naprawdę świetny. Przy okazji dowiedziałam się też o fajnej, wydłużającej odżywce. Mnie się ona mega by przydała, bo moje rzęsy mają kondycje naprawdę koszmarną i ani nie zadowala mnie ich objętość, ani długość... Coś strasznego :(

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wygladasz Kochana, makijaż obłędny - idealnie pasuje do twojej urody ♥ Maskary nie znam, w sumie to mało kosmetyków z PUPY miałam :)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, odżywkę znam, ale obecnie jakoś wypadłam z nawyku jej aplikacji, może wrócę za jakiś czas. Tusz wygląda bardzo ładnie, aż jestem ciekawa czy poradziłby sobie z moimi sztywniakami ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim ukłony za make-up - pięknie wygląda, ale ten tusz to jakoś nie moja bajka. Widziałam go u koleżanki i moim zdaniem zostawia jakieś grudki i z tego co słyszałam to "czuć go na rzęsach", ja sama jestem posiadaczką tuszu Ingrid All in one i jestem mega zadowolona, też mocno pogrubia, ale jest chyba większy efekt lekkości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma żadnych grudek, ani go nie czuje, nie osypuje się. Mi bardzo pasuje w każdym bądź razie ;) Wiadomo każdemu pasuje co innego ;)
      Dzięki :*

      Usuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*