Komfort i wygoda

14:30 www.luznestyle.pl 6 Comments

Czasem dobrze wybrać komfort i wygodę.   Jeśli dużo chodzimy, jesteśmy długodystansowcami, to nie wyobrażam sobie męczyć stóp pięknym, aczkolwiek niewygodnym obuwiem.  Nie powiem że nie lubię uwodzicielskich szpileczek, bo uwielbiam wysokie obcasy, ale cenię sobie wygodę. Nikt mi nie powie ani mnie nie przekona, że buty na obcasie są wygodne. Nie znalazłam jeszcze takiego modelu, w którym noga się nie męczy po godzinie i nie mam ochoty ściągnąć ich z nóg.
Nie zawsze lubię wyglądać elegancko ;) Często ubieram się luźno i tak, żeby było wygodnie.
Przybieram wielką uwagę do rzeczy, w których czuje się wyjątkowo, czasem są to drobiazgi: zegarek, bransoletka, naszyjnik, czasem są to buty, lub oryginalny sweter a nawet perfumy. Bo diabeł tkwi w szczegółach. 









Niby zwykłe trampki, ale potrafią zachwycić, są skórzane i mają wiele ciekawych detali, chawfty, aplikacje, i drukowaną mapę na wkładce wewnątrz buta. Bo liczą się detale, to one tworzą niepowtarzalną i oryginalną całość, pozwalając nam czuć się wyjątkowo.
Najśmieszniejsze jest to, że ludzie autentycznie się na nie gapią! Niedawno miałam ubaw, bo jeszcze nigdy nikt nie zwracał uwagi na moje trampki, a tu takie zaskoczenie ;) Chyba coś w tych trampkach NAPAPIJRI jest! 



Jeśli macie ochotę kupić butki w sklepie MIVO, dowolny model, to przy składaniu zamówienia wpiszcie hasło: LUZNESTYLEM20 a dostaniecie rabat 20%. 

Lubicie trampole tak jak ja?
Pozdrawiam i do następnego!


6 komentarzy:

  1. Masz racje, komfort i wygoda, to szczegolnie wazna kwestia, kiedy sie jest sie mloda mama, dodatkowo dochodzi tu kwestia bezpieczenstwa. Na wysokich obcasach i w dodatku z malym dzieckiem na reku latwo skrecic sobie noge w kostce lub moze nie daj Boze stac sie coc jeszcze gorszego!

    Piekne sa te tramki, moj starszy wnuk uwielbia, kiedy mam na sobie sportowy ubior i sportowe obuwie, kiedy namawia mnie do gry w pilke...musze sie za takimi rozejrzec, zrobie mu tym piekna niespodzianke!!

    W bieli wygladsz przeslicznie, Maju i jeszcze bardziej wypieknialas! Pozdrawiam Cie serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. This casual outfit is perfect! Nice choice my dear! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    How to wear a coloured skirt by Gamiss

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, a buciki tak jak mówiłam - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz, najbardziej spodobały mi się spodnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno szpilki mogą być wygodne, tylko musza być dobrane do stopy. Spróbuj Ryłko, Gino Rossi, Kazar. Może trafisz na wygodne dla Ciebie.
    Pięknie wyglądasz w tym luźnym stroju i też bardzo elegancko. Fantastyczna figura.

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*