Kosmetyki Ingrid

12:51 Luźne Style 2 Comments

Hej Kochane!
Przetestowałam kosmetyki Ingrid, pod mój ostrzał padły:

-PODKŁAD LIFTINGUJĄCY Z ODŻYWCZYM SERUM DR MAKE–UP INGRID w odcieniu 101 NUDE CIELISTY

-PROFESJONALNY ZESTAW DO STYLIZACJI BRWI INGRID w odcieniu BRĄZ

-EYE LINER LIQUID INGRID

-PALETA DO KONTUROWANIA TWARZY IDEAL FACE CONTOURING INGRID COSMETICS

Byłam bardzo podekscytowana przed testami, bo to Polska marka a ja trzymam kciuki za wszystkie uczciwe Polskie marki. 

Podkład:

Info Producenta:
PODKŁAD LIFTINGUJĄCY Z ODŻYWCZYM SERUM DR MAKE–UP INGRID
Dr Make-Up INGRID to rewolucyjne połączenie odżywczego serum z jedwabiście gładkim podkładem liftingującym. Nowatorska, wyjątkowo lekka receptura wzbogacona kwasem hialuronowym skutecznie napina i wygładza skórę, zapewniając jej jednocześnie długotrwałą pielęgnację. Dzięki zawartości  NMF dogłębne nawilża i chroni przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Podkład zachowuje właściwości kryjące i gwarantuje matowe wykończenie makijażu. Efektownie upiększa cerę, adaptuje się do jej kolorytu oraz optycznie spłyca zmarszczki. Nie zatyka porów. Zapewnia długotrwały, naturalny makijaż i młody, promienny wygląd. Zawiera SPF.
 Sposób użycia: Wstrząsnąć buteleczką przed użyciem. Nacisnąć pompkę, aż do wydobycia się podkładu. Nakładać palcami począwszy od środka twarzy i rozcierać w kierunku na zewnątrz. Wklepać palcami, pędzlem lub gąbeczką.
Składniki aktywne:• Instensyl™ wykazuje działanie ujędrniające i napinające skórę, pozostawiając ją optymalnie wygładzoną na wiele godzin
• Sensasil PCA działa filmotwórczo, hydrofilowo; odpowiedzialny za utrzymywanie wody w naskórku (ogranicza transepidermalną utratę wody), dzięki czemu  nawilża, a także zmiękcza i wygładza skórę, jednocześnie wpływając na jej regenerację
• Kwas hialuronowy głęboko i intensywnie nawilża, nadaje sprężystości i uelastycznia skórę
• SPF 8


Mój jest w kolorze 101 Nude Cielisty
Moim zdaniem:
Plusy:
Podkład ma fajną konsystencję jest średnio-gęsty, czyli taki jak lubię.
Bardzo ładnie się wtapia w skórę. Kolor na twarzy wygląda bardzo naturalnie i nie ma efektu "tapety".  Nie widać różnicy między szyją a dekoltem po nałożeniu. Dla mnie to nowość, bo nawet w przypadku drogich podkładów, musiałam aplikować podkład na szyję. Za to ogromny plus!
Następny pozytyw to fajne krycie niedoskonałości (nawet cienie pod oczami), w moim przypadku nie trzeba było używać korektora.
Czy zauważyłam lekkie spłycenie zmarszczek? standardowo.
Brak nadmiernego błyszczenia skóry! Kocham to!
Zapach delikatny, nie dokuczliwy.
Buteleczka szklana.

Minus- ja daję minus za zakraplacz, bo albo mój jest jakiś felerny, albo jest ciut za gęsty na dziurkę w kroplomierzu. Nawet nie pomaga intensywne wstrząśnięcie buteleczką. Trzeba kilka razy się pobawić pompką zanim otrzymamy oczekiwaną ilość, czasem lepiej nabrać podkład bezpośrednio z buteleczki, albo bardzo mocno naciskać na pompkę. W przypadku przykładowo zakraplacza podkładu z Catrice, kroplomierz działa idealnie, ale tam konsystencja jest rzadsza.
Tyle jeśli chodzi o minusy



Podsumowując! Uwielbiam ten podkład! Gdyby nie zakraplacz, byłby to mój ideał! Uwielbiam go za konsystencję, kolor, filtr SPF 8, idealne krycie, naturalność, trwałość,brak błyszczenia. POLECAM GO!!!
Jest to mój ulubiony podkład używam go praktycznie codziennie i bardzo ładnie skóra wygląda na zdjęciach ;) 


Info Producenta

EYE LINER LIQUID INGRID
Eyeliner INGRID o żelowej konsystencji gwarantuje perfekcyjny i długotrwały makijaż oczu. Unikalna technologia sprawia, że kreski są elastyczne i trudne do starcia, a najwyższej jakości pigmenty zapewniają im głęboką i intensywną czerń. Aplikacja cienkim pędzelkiem umożliwia wykreowanie nawet najbardziej precyzyjnej kreski.

Sposób użycia: Malować kreskę dowolnej grubości wzdłuż górnej linii rzęs.


Moim zdaniem:
Liner ma dość cienki pędzelek. Pędzelek jest bardzo giętki, co nie ułatwia malowania według mnie. Lepszy byłby pędzelek bardziej sprężysty (twardszy), jednak jego grubość pozwala zrobić bardzo cieniutką kreseczkę co jest jego atutem.
Kolejną rzeczą za którą nie przepadam to jego błyszczenie się na powiece.
Nie jest to produkt ani najlepszy ani najgorszy.

Plusy:
Grubość pędzelka
Możliwość uzyskania precyzyjnej kreski

Minusy:
Zbyt wiotki pędzelek
Efekt błyszczenia na powiece

Trzeba się do niego przyzwyczaić, jak już parę razy się go użyje przestaje być "upiedliwy" w aplikowaniu.


Info producenta:

PROFESJONALNY ZESTAW DO STYLIZACJI BRWI INGRID
Zestaw trzech cieni i wosku przeznaczony do profesjonalnej stylizacji łuku brwiowego. Kolory cieni zostały dobrane w taki sposób, aby każda z kobiet mogła dobrać odcień odpowiedni dla siebie oraz by poprzez odpowiednie cieniowanie, brwi wyglądały naturalnie i idealnie. Zestaw zawiera dwustronny aplikator - skośny pędzelek z gąbką. Dostępne dwa kolory- brąz oraz grafit.

Sposób użycia: Za pomocą dołączonego aplikatora nałóż wosk na brwi w celu ich ułożenia i wygładzenia. Następnie użyj cieni, by podkreślić ich kształt i uzupełnić ubytki.

Fajne kolory od najjaśniejszego po ciemny brąz. Cienie dobrze się nakłada, po uprzednim wymodelowaniu woskiem i ogarnięciu nieładu włosków.  Świetny jest kolorek szarego brązu (ten najjaśniejszy)
Producent zaleca używania dołączonego aplikatora do malowania, ja jednak używam do tego swojego pędzelka skośnego.
Bardzo polecam te cienie brunetkom i szatynkom. Przyjemnie się nimi pracuje.
Nie dopatruje się żadnych minusów tego produktu.



Info producenta:
PALETA DO KONTUROWANIA TWARZY IDEAL FACE CONTOURING INGRID COSMETICS

Ideal Face Contouring INGRID to zestaw trzech produktów – różu, bronzera i rozświetlacza, który gwarantuje idealne wymodelowanie twarzy. Paleta skomponowana w oparciu o uniwersalne odcienie, odpowiednie dla każdego koloru skóry, dzięki czemu uzyskamy efekt profesjonalnego , długotrwałego makijażu. Do kasetek dołączony został mini przewodnik z dokładną instrukcją modelowania twarzy krok po kroku.


Paleta do konturowania jest średnio napigmentowana, co jest bardzo dobre, bo nie zrobimy sobie tymi produktami krzywdy. Bronzer jest bardzo słoneczny, nie pozostawia "brudnego" efektu.  Rozświetlacz jest delikatny, co w efekcie daje dość naturalny efekt. Róż ma fajny odcień przypomina troszkę wykończenie różu z Bourjois.
Cudowny jest zapach tych kosmetyków taki kwiatowy.
Bardzo lubię takie produkty, którymi fajnie się pracuje (tak miękko nie ma smug, nie trzeba się męczyć aby rozetrzeć na skórze), ładnie pachną
Nie dopatruje się żadnych minusów.



Podsumowując moim hitem jest podkład, uwielbiam go i kupię na pewno, następnie przypadła mi do gustu paleta do konturowania (taka dyskretna, możemy spokojnie uzyskać zarówno efekt delikatny jak i mocniejszy) i paleta do stylizacji brwi.
Pozdrawiam i do następnego!

Okazało się, że podkład który dostałam do przetestowania, ma już zmienione opakowanie, skład jednak zostaje ten sam, który ja otrzymałam. Dostałam stare opakowanie :(  (a szkoda), bo pewnie to nowe sprawdziłoby się dużo lepiej (zresztą to tylko opakowanie, najważniejsza jest zawartość do której nie mam zastrzeżeń). Jeśli chcecie sobie zobaczyć jak wygląda nowe opakowanie to zapraszam TUTAJOsobiście wolę testować kosmetyki które nie zostały wycofane, tylko są aktualnie dostępne na rynku. 

2 komentarze:

  1. Hmmm chyba nie miałam jeszcze nic z tej firmy, a z tego co widzę jest czego żałować ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*