NUTRIDIETA CATERING DIETETYCZNY

13:56 www.luznestyle.pl 8 Comments

Hej Kochani! Od jakiegoś czasu miałam okazję testować dietę pudełkową czyli gotowe zdrowe posiłki dostarczane do domu i nie tylko. Spośród niewielu do mojego małego miasteczka -Oświęcimia dostarcza firma Cateringowa http://nutridieta.pl/. W ofercie tej firmy możecie znaleźć zasięg dowozu miasta takie jak: Katowice, Gliwice, Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Siemianowice Śląskie, Zabrze, Bytom, Tychy, Rybnik, Mikołów, Cieszyn i Bielsko-Biała jak również w Krakowie i jego okolicach.


W ostatnim czasie "dieta pudełkowa" stała się bardzo popularna. Najlepszym rozwiązaniem byłoby przyrządzanie sobie samemu takich posiłków, jednak jest to bardzo czasochłonne. Zamawianie gotowych i zdrowych posiłków od firm cateringowych, to bardzo sprytne rozwiązanie, zwłaszcza dla ludzi ceniących sobie wygodę i komfort życia. Samo przyrządzanie różnorodnych dań wymaga sporej logistyki, bo przecież trzeba mieć jakiś plan. Pojechać do sklepu, oczywiście stać przy kuchni i gotować. Do wszystkiego potrzebny jest czas. oprócz tego kupowanie ilości dla jednej osoby np. sałaty, szpinaku itp. jest niemożliwa, a tu dostajemy tyle jedzenia ile potrzebujemy. 
Realia w tych czasach nie są zbyt optymistyczne, bo przecież większość z nas prowadzi szalone życie , każdy uważa że doba ma zbyt mało godzin i jest za krótka. 

Ja generalnie lubię gotować, ale przede wszystkim lubię próbować i smakować. Lubię kiedy moje posiłki są doprawione. Zamawiając katering, lub w ogóle wybierając się do różnych restauracji musimy pamiętać, że ktoś kto nas karmi ma zupełnie inne kubki smakowe niż my i albo nam coś posmakuje, albo nie. Zgadzamy się na to dobrowolnie. Dla mnie jest to cudowna podróż, dzięki której również czerpię inspiracje, uczę się smaków. 
Smak to przygoda. Uwielbiam próbować wszystkiego co nowe i dowiadywać się jaką filozofię smaku mają inni ludzie.

Świetnym rozwiązaniem jest zamawianie świeżych i zdrowych posiłków takich jakie proponuje nam NUTRIDIETA Catering Dietetyczny. Nie musimy chodzić i wybierać ładnych, zdrowych produktów, bo po prostu robi to ktoś za nas. Przy okazji oszczędzamy sporą ilość czasu, możemy go wykorzystać w konstruktywny sposób.


Bardzo fajne jest to, że gdy docierają do nas posiłki od Nutridiety, to dostajemy rozpiskę z menu, w którym jesteśmy poinformowani o tym o której godzinie powinniśmy spożywać posiłki, w jakiej formie, na zimno, czy na ciepło. Fajne są też ciekawostki dopisane do menu ze składnikiem, który został użyty w danym dniu i objaśnieniem dietetycznym.
 Każde "pudełko" jest hermetycznie zamknięte i opisane, tak abyśmy wiedzieli co się w nim znajduje.  Pudełek z zestawem dziennym jest pięć zawierają: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację.

Takie rozwiązanie 5-ciu posiłków pozwoli nam na stopniowe  uwalnianie odpowiedniej ilości energii w ciągu dnia. W całym zestawie dziennym znajdują się świeże składniki m.in. takie jak owoce, jarzyny,  nasiona strączkowe i inne, które dostarczają naszemu organizmowi odpowiednich substancji odżywczych. Dzięki temu czujemy się dobrze, bo nie odczuwamy głodu, jeśli stosujemy się do założeń tej diety, zobaczymy i poczujemy efekty.
Firma oferuje wiele możliwości takich jak program metamorfozy  gdzie zgłaszają się uczestnicy pragnący zmienić swój wygląd i sposób żywienia na zdrowszy. Cudowne jest to, że osoby te publikują swoją metamorfozę, dzielą się swoimi drobnymi sukcesami, dzięki zastosowaniu opracowanej przed Nutridietę posiłków.

Fajną opcją od Nutridiety jest współpraca z siłowniami i sklepami z odżywkami, gdzie są umieszczone  lodówki z pojedynczymi daniami fit. Dania te są precyzyjnie opisane pod względem zawartości tłuszczy, białka i węglowodanów. Nutridieta przeznaczona jest dla osób, które chcą się odchudzać zdrowo, naturalnie i bezpiecznie.
Propozycje diety: 1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal 1800 kcal i 2000 kcal również wersje dla diabetyków i wegetarian oraz dieta bezglutenowa.

Kolejną bardzo atrakcyjną ofertą jest co 2 tygodnie propozycja spróbowania potraw z innego zakątka świata. W środy, w menu pojawiają się potrawy kuchni narodowej w wersji light. Od śniadania do kolacji mamy dostarczone potrawy z wybranej kuchni: włoskiej, indyjskiej, greckiej, lub hiszpańskiej. Ja kosztowałam kuchnię indyjską, której wcześniej nie miałam okazji próbować.



Dania zostały do mnie dostarczone "całe i zdrowe", nic się nie wysypało, nie przelało nie ubrudziło. 

Jak wiadomo człowiek jest wzrokowcem, więc zanim spróbuje ocenia czy mu się coś podoba czy nie. Walory podania posiłków, według mnie są bardzo estetyczne, jak na pudełka ;) Nigdy nic nie będzie wyglądać tak ładnie jak na białym talerzu. Atutem jest to, że dania są apetycznie kolorowe.
 Uważam, że podane jest to bardzo ładnie.
Zawsze można przecież drugie śniadanie, które jest koktajlem, przelać do szklanki, lub przełożyć posiłki na talerz, ale po co? Chyba, że lubimy zmywanie talerzy, każdy może zadecydować indywidualnie ;P 

Doprawienie, ja doprawiam mocno, solę tak że czuć. W tym przypadku smak jest delikatny, ale doprawiony, mnie smakowała większość dań. Dzięki temu, że nie jest słono jest zdrowo, nie zatrzymujemy wody w organizmie. 

Moja dieta to 1500 kcal

W menu klasycznym znalazły się dania takie jak:
Śniadanie: kasza jaglana z owocami
II Śniadanie: koktajl bananowo-orzechowy
Obiad: sałatka makaronowa z kurczakiem musztardowym
Podwieczorek: sałatka z pomarańczą i daktylami
Kolacja warzywne spaghetti z sosem pomidorowym 

Moje ulubione dania z tego zestawu dziennego to sałatka makaronowa i spaghetti warzywne ;)




Kuchnia Indii ;)W moim menu znalazły się
Śniadanie: dosa z pastą groszkową i warzywami
II śniadanie mango lassi
Obiad: warzywne curry z ananasem
Podwieczorek:  pierożki samosa z warzywami
Kolacja: mattar paneeer

Bardzo ciekawe smaki, mi najbardziej przypadły do gustu pierożki szkoda, że ich tak mało było ;) ale wiadomo dieta ;P Wszystko musi się zgadzać kalorycznie ;) Bardzo ciekawa i aromatyczna podróż kulinarna.










Katering dietetyczny ogólnie nie jest tanią sprawą, jednak gdyby się tak zastanowić nad tym, że trzeba myśleć co zrobić do jedzenia, pojechać do sklepu (czyli wydać pieniądze na benzynę), stać w kilometrowych korkach i kolejach w sklepie, kupować duże ilości jarzyn i warzyw (bo niektórych w małych ilościach nie da się kupić świeżych). Potem trzeba to wszystko ugotować i popakować...
A na koniec jeszcze czeka nas przyjemność mycia naczyń... 
Jest to bardzo fajna i wygodna alternatywa, a do tego jeszcze zdrowa i nie musimy przeliczać kalorii bo ktoś to wszystko opracowuje za nas. 
Jestem jak najbardziej za!
Cennik możecie sprawdzić TUTAJ
Dostępne są również różnego rodzaju rabaty.

Mnie się podoba to, że każdy posiłek jest inny, kolorowy i jest to urozmaicenie dla naszej zdrowej diety. Bardzo polecam takie wygodne rozwiązanie. 


A Wy sami gotujecie obiady? Lubicie gotować? Czy może zamawiacie pizze na obiad? A może skusicie się na zdrową dietę?
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Catering z którego ja korzystam jest fenomenalny i nie zamieniłabym go na żaden inny ;) Już po miesiącu takiej diety zauważyłam pierwsze efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zastanawiam się wlaśnie nad tym aby spróbować jakiegoś cateringu dietetycznego. W Łodzi gdzie mieszkam wszyscy polecaja mi ten https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-lodz i chciałam sie was zapytać co o nim sądzicie? Czy waszym zdaniem będzie to dobry wybór?

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dieta pudełkowa to super rozwiązanie! Wygodnie i smacznie :))) Ja mam Maczfit i polecam każdemy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybierając dietę pudełkową ma się pewność, że posiłki będą nie tylko zdrowe i odpowiednio zbilansowane do naszych indywidualnych potrzeb, ale też nie będą nudne. Urozmaicenie i wizualnie jak danie wygląda również ma znaczenie.

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*