Sheer Shine Stylo Lipstick - Połyskująca pomadka do ust - Golden Rose

11:23 www.luznestyle.pl 4 Comments

Hej Kochane! 
Dzisiaj troszkę o pomadkach połyskujących od GR. 

Od producenta:

Pomadka o wyjątkowo miękkiej strukturze, zapewniająca transparentne i połyskujące wykończenie.

Lekka formuła, wzbogacona o olej arganowy i witaminę E doskonale się rozprowadza i pielęgnuje usta poprawiając ich kondycję.

Nawilża i dodaje olśniewającego blasku dzięki zawartości niewyczuwalnych drobinek.

Faktor SPF 25 chroni delikatną skórę ust przed negatywnym działaniem promieni słonecznych.


Według mnie te pomadki są jak błyszczyki. Pozostawiają połyskujące wykończenie. 
Bardzo ładnie i "miękko" się rozprowadzają na ustach. Dobrze są napigmentowane. 
W "smaku" w zasadzie nie czuć perfumowania, ja odczuwam jakby olejek. Można ten smak porównać z odczuciem posmarowania ust pomadką ochronną. 
Wrażenie, nawilżenia. 
Świetne jest to w tych pomadkach, że mają filtr przeciwsłoneczny. 
Bardzo ładne odcienie kolorystyczne i wykończenie na ustach. 
Pomadki są bardzo trwałe, nawet jeśli zniknie efekt błyszczyka, to pigment zostaje i wygląda na zmatowiony. 

Odcienie jakie miałam okazję przetestować to: 04, 07, 14, 19, 10, 
Mój faworyt to zdecydowanie nr 04. Pasuje ten kolor do mojej urody.



 odcień 19


 odcień 10

Odcień 04

 Odcień 07

 Odcień 14

Podsumowując, generalnie dla mnie to takie połączenie błyszczyka z pomadką pielęgnacyjną.
Jednak gdybym miała wybrać błyszczyk czy pomadka? Wybrałabym pomadkę, bo ze słoiczka całego kosmetyku nie wybierzemy. Wolę takie rozwiązanie ;)

 Świetna kolorystyka i działanie na lato!
Jestem bardzo zadowolona i Polecam!
Miałyście co o nich sądzicie?

4 komentarze:

  1. Piękne kolory, idealne na wakacje i nie tylko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę trwalszy i matowy efekt ale cenię sobie produkty GR do ust

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory :) chyba i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukam nr 19, gdzie kupię 🤔

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*