stylizacja uskrzydlona

14:11 www.luznestyle.pl 7 Comments

Hej kochani!
Zrobiło się chłodno, i troszkę deszczowo. Jest to jednak fajny czas żeby spasować z niektórymi sprawami, troszkę się rozleniwić i uspokoić.
W taką pogodę dobrze mi robi ciepła zielona herbata z pomarańczą i odrobina "czegoś" słodkiego ;) 
Niedługo ma wrócić słońce więc nie ma się czym martwić ;) 
Na taką niezbyt zimną pogodę ubieram dłuższe luźniejsze bluzy i sneakresy które chyba nigdy mi się nie znudzą na szyję "choker" :):):) .......dlaczego się śmieje? gdyż jest to sznurówka z gorsetu po sukience, niech mi będzie że choker ;p.  Taka moja propozycja połączenie beżu, pudrowego różu i szarości.
Mam obsesję na punkcie anielskich skrzydeł, moja córeczka ma na imię Gabrysia, więc tak trochę tematycznie ;)




 













Pozdrawiam i do następnego... :*

7 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w tym beżu :*
    Co do butów nie umiem się do nich przekonać , nie mój styl :) ale najważniejsze, że Ty się w nich dobrze czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazuj szybko dziare na plecach bo widzę że coś świetnego!!!😆 poza tym - piękna stylizacja jak i Ty☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko :o
    Mogłabyś u mnie poklikać ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie! Chciałabym tak wyglądać, gdy będę w ciąży! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*